La proposta ens torna a recordar tot el que el comerç de proximitat ens aporta com a municipi
Avui divendres tindrem novament la possibilitat de prendre part de la Nit del Comerç, una iniciativa municipal que des de primera hora de la tarda i fins a la mitjanit ens proposa apropar-nos als establiments de la nostra vila d’una manera diferent i lúdica. Serà una oportunitat immillorable per a gaudir de la vetllada, però també de constatar tot el que ens aporta el nostre teixit comercial. El comerç de proximitat a Begues és sinònim de varietat, d’experiència i de coneixement en profunditat dels serveis i productes que posen al nostre abast.
La promoció comercial és una constant per a l’acció de l’Ajuntament. Creiem fermament en les capacitats de les botigues, bars o restaurants del municipi i sabem que mentre més sigui la seva activitat més llocs de treball es crearan, més saludable serà l’economia local i millors serveis tindran a la seva disposició el conjunt de veïns i veïnes. D’aquesta manera promovem i donem suport a actuacions com aquesta Nit del Comerç, campanyes com la de Nadal o esdeveniments com la recent celebració de la Black Mamba Race que atrauen visitants que beneficien els nostres establiments.
M’agradaria que tots els veïns i veïnes també dediqueu un moment a reflexionar sobre el nostre comerç i sobre com millora el vostre dia a dia. Estic convençuda que descobrireu que ens aporta una vida social més rica, que ens fa més còmodes les nostres rutines i que ens ajuda a vertebrar-nos en el municipi que som.
Aquesta nit ens esperen als carrers de Begues!