La nostra Festa Major marca l’inici d’una nova rutina dins del dia a dia municipal. L’arribada de l’estiu es fa més palesa.

 

A la nostra vila l’arribada de l’agost significa una pèrdua d’acceleració, però en cap cas una aturada. Aquest fet és encara més evident des de la perspectiva d’un Ajuntament. Molts serem els que gaudirem d’uns dies de descans al llarg de les properes setmanes. Però per tal de que ens sigui possible gaudir amb tranquil•litat d’aquestes dates, d’altres persones posaran el seu treball i el seu esforç.

El manteniment de la via pública, l’atenció que ofereixen encara alguns equipaments municipals, la seguretat que trobem al nostre cos de policia local… Totes aquestes tasques i d’altres es continuaran desenvolupant escrupolosament al llarg dels propers dies. Una població no pot marxar de vacances.

Per tot això avui m’agradaria en primer lloc agrair a tots aquells que treballen per a que als demés ens sigui possible gaudir del nostre descans i, en especial, a tots aquells treballadors municipals que duran a terme aquestes activitats tan necessàries com importants. De la mateixa manera no dubteu que es continuaran desenvolupant i perfilant bona part dels projectes que a partir d’aquest proper mes de setembre donarem a conèixer,

Finalment m’agradaria desitjar al gruix de veïns i de veïnes que aquests dies comencen també la seva pròpia nova rutina que gaudeixin de l’estiu i que l’aprofitin. Aquests són dies per a donar-nos un merescut descans que ens carregui d’energies i ens aporti el temps per a plantejar nous projectes i iniciatives.

Que tingueu la millor de les vacances possible.