El PAM esdevindrà el full de ruta a seguir al llarg d’aquests anys i inclou 88 projectes i actuacions tangibles, reals i verificables. Hi trobareu la continuïtat necessària a molts dels projectes iniciats durant l’anterior mandat, així com noves propostes i idees per a un Begues de tots i totes i per a tothom.

El govern municipal de Begues treballa sempre a dos nivells d’actuació: d’una banda, afrontant la gestió del dia a dia del poble, seguint tots els projectes que tenim en marxa i donant sortida a les necessitats diàries que planteja un municipi com el nostre. Alhora, es treballa amb una perspectiva de mirada llarga, definint els projectes de futur que tota població ha de plantejar si no vol quedar-se enrere.

És per aquest motiu que, tot just iniciat aquest mandat municipal, vam posar-nos a treballar en la definició del Programa d’Actuació Municipal (PAM) per al període 2023-2027. Un pla d’actuació ambiciós però realista, que posa nom i cognoms a compromisos reals, fruit del pacte de govern assolit entre les dues formacions polítiques que sustenten el govern municipal.

Si aleshores es va definir l’acord com un pacte de progrés i benestar per a Begues, avui podem afirmar que som davant d’un PAM que aprofundeix en aquest mateix objectiu: fer progressar Begues amb la mirada centrada en el benestar dels seus veïns i veïnes.

Compromisos importants en matèria de territori i desenvolupament urbà, amb l’habitatge públic com un dels principals objectius. Actuacions de millora de l’espai públic i la mobilitat, projectes en matèria d’igualtat i benestar social, per fer front a l’emergència climàtica i amb propostes pensades per a tots els col·lectius d’edat del poble.

Us puc assegurar que l’equip que tinc l’honor d’encapçalar treballarà de valent per donar compliment a aquests acords i, alhora, continuar gestionant les necessitats del dia a dia i les oportunitats que sorgeixin per impulsar qualsevol projecte no recollit inicialment, sempre que suposi una millora per la qualitat de vida dels beguetans i les beguetanes i que serveixi per avançar en la mateixa línia estratègica que ens hem marcat per a aquest període.