Des d’aquest passat dissabte 13 de juny ja es troba constituït el nou Ajuntament.

 

Avui em torno a dirigir a vosaltres des d’aquest espai com a alcaldessa, amb la diferència respecte a la setmana anterior de que ho faig com a càrrec electe per als propers quatre anys. Voldria aprofitar aquest fet per a refermar el meu compromís amb vosaltres, amb les persones que viuen a Begues. Independentment del sentit del vot de cadascú us puc assegurar que, de la mateixa manera que en els anys anteriors, governarem l’Ajuntament sempre amb l’interès comú com a principal objectiu.

Per tal de donar continuar als encerts aconseguits durant l’anterior legislatura, que personalment crec que van ser prou importants i significatius, hem optat per a mantenir a l’equip de govern els grups municipals que ja el formàvem durant el tancament de l’anterior cicle. Així, a Convergència i Unió ens acompanyaran novament Gent de Begues i Tot per Begues. Voldria insistir, com ja vaig fer al llarg del meu discurs d’investidura, en la confiança que tinc en l’equip humà que haurem de treballar al capdavant del consistori i en l’agraïment a les dues formacions que ens acompanyen, per la seva fidelitat i compromís amb el projecte comú.

De la mateixa manera i tractant sobre les persones que formem part d’aquest grup hem de subratllar l’entrada de tres nous regidors en aquest equip de govern. Aquest fet serà també positiu ja que a l’experiència d’aquelles persones que repetim en les nostres responsabilitats, sumarem les noves idees i l’impuls de les que s’estrenen en els seus càrrecs.

En tot cas el més important estarà novament més enllà de les portes del consistori. Mantinc i renovo la meva voluntat de continuar governant a peu de carrer, al costat de tots els homes i dones que conformen el nostre poble. Un dels èxits assolits en els passats quatre anys ha estat el treball dut a terme escoltant i parlant amb els nostres vilatans. I aquest és un guany que no podem ni ens volem deixar perdre.

Deixeu-me doncs aprofitar aquest espai, creat precisament per a fer més propera la tasca de l’administració, per a convidar-vos a ser actius en aquest sentit. Digueu la vostra. Opineu. Compartiu les vostres idees. En definitiva: sigueu una part activa del que succeeix en el vostre entorn més proper. Estic segura de que així serà. Una vegada més només us puc dir que la porta del meu despatx està oberta.