Missatge institucional de Nadal de l’alcaldessa de Begues, Mercè Esteve.

Benvolguts veïns i veïnes:

M’adreço a tots vosaltres en aquestes festes tan assenyalades amb l’objectiu de desitjar-vos que tingueu unes molt Bones Festes de Nadal.

Aquests propers dies concentren les més grans dosis d’il·lusió, esperança i retrobament de l’any. El Nadal és temps de bons propòsits, d’aparcar diferències i de posar en valor allò que ens uneix. A la família, als grups d’amics i al poble.

Aquest sentiment de poble que sempre ens ha caracteritzat a Begues és un dels nostres trets de distinció. I tot i les noves rutines (i les presses) de la societat actual, i d’haver crescut en nombre de població, aquest essència de poble es manté viva.

En el meu missatge d’aquestes festes vull apel·lar precisament a potenciar aquest sentiment. Vull convidar-vos a seguir saludant-nos pel carrer. A desitjar bones festes a aquella persona amb la que ens creuem, o al botiguer o la botiguera quan entrem a comprar.

Vull convidar-vos a participar dels actes previstos a la programació de festes que hem preparat. Perquè precisament neixen amb aquesta voluntat: crear espais de trobada, de lleure i de convivència per compartir les nostres tradicions.

Venen dies de fer cagar el tió, d’entaular-se, de fer compres i d’enllestir la carta als Reis. Un cop més (com sempre) us convido a fer-ho aprofitant la qualitat, la confiança i la proximitat que ens ofereix el comerç, l’artesania i els industrials locals. Perquè invertir en l’economia local és també una manera d’estimar el poble i potenciar-lo.

Estic convençuda que aquestes festes sabrem treure profit de cada petit instant de felicitat, de cada rialla en família i dels somriures dibuixats a la cara dels més menuts.

Obrim els ulls a un nou any. Visquem-lo amb la il·lusió del primer dia, de qui enceta una nova etapa, de qui obre el més desitjat dels regals.

Per Begues. Per nosaltres. Per tothom.

En el meu nom, del govern municipal i de l’Ajuntament de Begues: els meus millors desitjos de salut, pau i prosperitat per aquestes festes.

Bon Nadal i feliç any nou 2024.