La Festa Major d’Hivern no deixa de ser una nova oportunitat per trobar-nos, sigui al carrer o als diversos equipaments municipals, una ocasió per refermar el vincle que ens uneix com a poble i gaudir conjuntament amb el caliu de tots i totes, precisament en els mesos de més fred.

Ja tornem a tenir a tocar el dia de Sant Sebastià i, per tant, la Festa Major d’Hivern, una tradició ben arrelada al municipi amb propostes de sempre com la sardinada, el repartiment de pans beneïts o la cercavila, i adreçades a totes les edats, des dels més menuts fins a les persones més grans.

Per això us convido a esprémer el programa d’actes, que participeu en el nombre més gran d’activitats que pugueu, que feu d’aquesta Festa Major d’Hivern una continuació de l’alegria i les bones intencions de les festes de Nadal que acabem de deixar enrere.

En resum, que gaudiu de Begues, de la seva gent i de les activitats programades per a aquesta Festa Major d’Hivern. Us hi espero!