A Begues ens agrada Sant Jordi. Perquè el municipi és com aquesta diada. Begues és com un llibre obert, un territori de cultura, d’una història profunda i d’un patrimoni digne de ser conegut.

La diada de Sant Jordi ja és aquí. Malgrat que la jornada serà dimarts, 23 d’abril, l’ambient d’aquell dia ja comença a notar-se a Begues. De fet, avui tindrà lloc la dotzena edició de la Revetlla literària a la Biblioteca La Ginesta, amb la col·laboració de diverses entitats locals.

Aquest cap de setmana, a més, ja es podran veure les parades de venda de llibres i roses al passeig de l’Església i al carrer Major. Així mateix, dissabte hi haurà la tradicional ballada de sardanes de la mà del Grup Sardanista de Begues i l’espectacle poètico-musical de la Coral Montau.

Tot aquest ambient cultural culminarà dimarts amb la celebració plena de Sant Jordi, amb el caliu de les parades de llibres i roses, les titelles de l’Espai Nou, actuacions musicals, el formigueig de la gent que s’hi passeja i el programa especial en directe de Ràdio Begues.

Begues també és com les roses que es regalen les parelles. Perquè som en un municipi que estima la gent, la que hi viu i la que ens visita. Un municipi que estima el seu entorn i el cuida perquè floreixi ple de fortalesa.

En resum, a Begues vivim intensament la diada de Sant Jordi, un dia de celebració de la primavera esclatant. Per això us convido no només a gaudir de la jornada del 23 d’abril, si no també del programa d’actes que hem preparat amb la participació de les entitats locals.

Bon Sant Jordi!